Home » Άνθρωποι » Και άλλο Τίμιο ξύλο από τα Ιεροσόλυμα στα Τρίκαλα
Τίμιο Ξύλο

Και άλλο Τίμιο ξύλο από τα Ιεροσόλυμα στα Τρίκαλα

Θερίζουν οι αμαρτίες στα Τρίκαλα

Σε μια πρόσφατη επιστημονική έρευνα των ιερών ξύλων ανά των κόσμο χριστιανικών εκκλησιών, κυρίως της καθολικής εκκλησίας, υπολογίστηκε ότι αν συγκεντρώνονταν τα απανταχού κομμάτια ξύλου θα έφτιαχναν τρεις σταυρούς  στο μέγεθος που χρησιμοποιήθηκε στη Σταύρωση του Ιησού από τη Ναζαρέτ.

Άλλο σημαντικό αποτέλεσμα από την έρευνα ήταν ότι τα υπολείμματα ξύλου, ως άγια λείψανα, κανένα δεν συνέπιπτε με την ημερομηνία σταύρωσης του Ιησού και τα περισσότερα ήταν πολλούς αιώνες μετά.

Παρ΄όλα αυτά αξιωματούχοι των χριστιανικών εκκλησιών τις γνωρίζουν αυτές τις έρευνες, αλλά επιμένουν να τα χρησιμοποιούν για την τόνωση της θρησκευτικής πίστης. Κάτι εντελώς επίσης αντιχριστιανικό, σύμφωνα με τους λόγους και τη διδασκαλική δράση του Ιησού που απέφευγε, σαν τον διάβολο το λιβάνι, προσπαθώντας σε πολλές περιπτώσεις να αποσιωπήσει γεγονότα θαυματοποιίας, όταν πιστοί του θεραπεύονταν από τη παρουσία του, σύμφωνα με τις Γραφές των 4 Ευαγγελίων.

Προφανώς για τον λόγο, ότι ήθελε οι πιστοί του να τον ακολουθούν για τους Λόγους της διδασκαλίας του: “Κανένας που λέει προς εμένα, Κύριε, Κύριε, δεν θα μπει στο Βασίλειο, αλλά αυτός που κάνει το θέλημα του Πατέρα μου” ,“Να είστε πράττοντας τους Λόγους και όχι μόνο ακροατές, εξαπατώντας τον εαυτό σας.”

Πολλές χριστιανικές εκκλησίες του ορθοδόξου ανατολικού δόγματος ήταν αντίθετες μ΄αυτή τη εμπορία της θαυματοποιίας και των ιερών λειψάνων. Σε αντίθεση με τις ιστορικές μαρτυρίες των καθολικών εκκλησιών που η εμπορευματοποίηση, με την υπερβολή και εμπορία των συχωροχαρτιών, οδήγησε στη διάσπαση των προτεσταντικών εκκλησιών.

Η ελληνική ορθόδοξη χριστιανική εκκλησία, από την αρχή σχεδόν της ίδρυσης του Ελληνικού κράτους, δρα στα πλαίσια ενός οργανισμού, με κανόνες και καταστατικό, όπως όλοι οι οργανισμοί, και τα τελευταία χρόνια μισθοδοτείται κανονικά. Από το ΠΑΣΟΚ μέχρι ΣΥΡΙΖΑ και συνεχίζεται ακόμη το ίδιο καθεστώς, που δεν έχει καμιά σχέση με τον χριστιανισμό εν τη πράξει, έτσι όπως αποτυπώθηκε στα κείμενα. (Ευαγγέλια, Επιστολές και άλλες Γραφές των πρώτων χρόνων του Χριστιανισμού).

Εκτός, από την ανάγνωση  τους σε μια γλώσσα που λίγοι την καταλαβαίνουν και την εκτέλεση διαφόρων λεγομένων ιεροπραξιών που έχουν την καταγωγή τους μετά το 300 μ.Χ. που πολλές ορθόδοξες εκκλησίες δρούσαν ως θρησκευτικοί οργανισμοί της Ανατολικής Ρωμαϊκής Αυτοκρατορίας(Βυζάντιο) με κανόνες και καταστατικά που αποφασίζονταν χωρίς δημοκρατικές διαδικασίες πια.

Όπως, αποφασίζονταν μέχρι τα μέσα του 4ου αιώνα και των πρώτων χρόνων του Χριστιανισμού, με δημοκρατικές διαδικασίες, τύπου της Εκκλησίας των αρχαίων ελληνικών δήμων και εξαιτίας αυτού πήραν κι αυτή την ονομασία.

Σήμερα, οι ελληνικές ορθόδοξες επισκοπές ανά την Ελλάδα δρουν σαν αυτόνομοι διοικητικοί οργανισμοί, σε κάθε νομό του ελληνικού κράτους,(ούτε οι περιφερειάρχες δεν έχουν τέτοια πολιτική και οικονομική αυτοδυναμία και αυτοδιοίκηση) και χωρίς καμιά δημοκρατική νομιμοποίηση, κάνουν ό,τι θέλουν.

Όπως κήρυκες και υποστηριχτές φασιστικών καθεστώτων και άλλων σημερινών φασιστικών οργανώσεων στην Ελλάδα, έχοντας αναλάβει τη διεκπεραίωση πολλών κοινωνικών υπηρεσιών, γάμων, βαπτίσεων, ταφής και άλλα. Όλα αυτά είχαν κάποια σημασία,(λόγω της αναγνώρισης του δικαιώματος των διαφορετικών θρησκευτικών πεποιθήσεων να πράττουν αυτές τις υπηρεσίες κατά την θρησκευτική τους πίστη), την περίοδο μόνο της Οθωμανικής κυριαρχίας. Αλλά, μετά την ίδρυση του Ελληνικού Κράτους δεν υπήρχε κανένα λόγος παραμονής τέλεσής τους στο νέο πολιτειακό καθεστώς της νεότερης Ελλάδας.

Και αντί το Ελληνικός κράτος(υπό την πολιτική και οικονομική κηδεμονία των Προστατριών Δυνάμεων της Ευρώπης) να θεσπίσει την αναγνώριση του δικαιώματος των πολιτών, όλων αυτών των κοινωνικών υπηρεσιών να τις πράττουν όπως θέλουν, τους υποχρέωσε να τις πράττουν με τους κανόνες μιας θρησκευτικής πίστης, την οποία για 200 χρόνια τώρα τη χρησιμοποιεί ως απόδειξη της νομιμοφροσύνης των πολιτών και πολλών άλλων δικαιωμάτων των Ελλήνων(διορισμών και άλλων θεσμών και της δημόσιας παιδείας του ελληνικού κράτους).

Και μόνο τα τελευταία χρόνια θέσπισε νόμους που η Οθωμανική αυτοκρατορία είχε θεσπίσει από τον 15ον αιώνα. Και ετοιμάζονται γιορτές και πανηγύρια για τα 200 χρόνια από την απελευθέρωση της Οθωμανικής Αυτοκρατορίας, με θρησκευτικούς αξιωματούχους που είναι ανώτεροι πολιτειακά και απολαμβάνουν περισσότερα δικαιώματα και προνόμια από κάθε άλλη πολιτική και οικονομική αρχή στην Ελλάδα, εκλεγμένοι εντελώς αντιδημοκρατικά.

Ακόμη και οι Ιμάμηδες της Οθωμανικής αυτοκρατορίας δεν είχαν τόσα δικαιώματα και προνόμια.

Αν οι θρησκευτικοί αξιωματούχοι της ελληνικής ορθόδοξης εκκλησίας θέλουν αυτά τα προνόμια και τα δικαιώματα, ας τα πάρουν κατευθείαν από τον θεό που πιστεύουν και να βγουν στους δρόμους και στις πλατείες, όπως έκανε ο Ιησούς από τη Ναζαρέτ που επικαλούνται, εκ του τριαδικού θεού τους, μ΄ ένα δισάκι στο ώμο, μη έχων που να κοιμηθεί και σε ποιο προσκέφαλο να ακουμπήσει το κεφάλι του.

Όχι μισθοδοτούμενοι από την όποια εξουσία και τα άλλα δύο θανάσιμα αμαρτήματα που ξεχνούν. Ο Ιησούς αποκήρυξε στη δοκιμασία του, ερχόμενος πρόσωπο με πρόσωπο με το διάβολο(κακό), θέτοντάς του, τους τρεις θανάσιμους πειρασμούς μπροστά του.